Friday, January 21, 2011

terima kasih sahabat~

tiba2 aku terbaca kisah cinta bFf aku yang membuatkan aku teringat zaman2 persekolahan..
terima kasih kepada kiki..walaupun nama aku disamarkan kepada lulu(baru aq taw naper nama hamster dia dulu lili&lulu) tapi kiki tetap bFf aq dulu, kini dan selamanya..dia lah kawan aku yang pertama terima aku seadanya..dia pernah berkata, dia nak kawan dengan aku sebab nak tahu kenapa orang lain taknak kawan dengan aku..dan dia nampak kebaikan dalam keburukan aku..dan aku satu-satunyer orang yang dia marah sebab aq suka panggil dia satu perkataan "qi"(qi bermaksud energy=sumber energy aku dulu)..tapi disebabkan pelajaran kami terpisah dan aku serbasalah dengan kisah hidup dia..aku terasa seperti aku salah satu sebab dia melalui pengalaman2 pahit dia..maafkan aku kiki sebab tak ada dengan kamu semasa pengalaman pahit kamoo..

terima kasih kiki sebab sanggup menjadi teman baik kepada budak fussy ini ...http://www.emocutez.com

*klik kt mana2 link yg boleh klik untuk isi kandungan..

2 comments:

kiki said...

sayangku! thank you! hehe.
errr. aku samarkan nama ko sebab taknak orang tau. tapi da kantoi kat sini. hadeh. baik aku tak payah samarkan nama n gambar ko seyh.

Lee Yna said...

ala..bukan sumer org taw pon..org yg tergerak hati jer nk baca pjg lebar..nway..2org jer pon follow blog aq nih..smntara nk ramai org aq dah byk post..xsempat..tu pon kalo ada org nk klik yg kt fb aq tuhla..hahhaaha...