Monday, January 24, 2011

ceritera~

ceritera 1~
bersemangat nih aku nak pergi kitar semula..last2 kupon abih..dan dengar kata kupon untuk 3-3 jenis barang (tin,kertas,botol) sama jer..konfim2 aku anta satu jenis jer kan..tunggu next kitar semula..

ceritera 2~
lapaaaaarrrr~ somebody, please help me to buy the food..dalam lapar2 nih boleh pulak ada yang menawarkan bola goreng dan bola sambal belacan T_____T" isk3~nasib baik tak ader depan aku..kalau tak memang aku goreng bola dia depan dia..

ceritera 3~
aku ada installer untuk windows xp..tp sekarang aku pakai window vista..so tanpa abang aku, aku rasa susah nak mencari segala jadah software dalam internet (dalam erti kata lain aku malas nak cari) sebab dia lagi terror dari aku..kalo tak xder la nama dia hacKerz..so cari punya cari aq terjumpa satu website (klik sini) yang aku rasa cam best(at first)..walaupun tak geladah sepenuhnyer..tp banyak giler ada dalam tuh..just xtaw jadi ker tak install nanti(at last mmg xjadi pon..aq nk install utk printer/scanner..ttba dia installkan muvee autoproducer..cam hareeemmmm~)..mintak2 jadi la sbb...aku nk pakai scanner dol..xsiap design aku nnt weyhhh..


*fyi,naper aku highlight merah..sebab masa tuh aq edit lepas aq install..last2 carik kat Canon webpage trus abang aku suroh..

1 comment:

Mr. Swift said...

Try PirateBay.org pulak.

About contest tu?
Visit my blog semula.