Sunday, November 11, 2012

ISTANBUL AKU DATANG!! Oh My Beto..




ISTANBUL AKU DATANG!!


antara cerita melayu yang aku rasa berbaloi dengan tiket yg aku beli selepas cerita Lagenda Budak Setan..
cerita dia agak menarik..
banyak scene yang sempoi, kelakar and sweet..

antaranya:
masa Lisa baru masuk rumah sewa..
masa Lisa kata Beto gay..habis tersembur si Beto..
[subtitle tak boleh blah..direct punya translate "gay = riang ria"..LOL]
paling best masa Lisa lompat blakang Beto..
[nak tahu kenapa kejadian tu semua berlaku korg kena la tgk.. ^_^v ]

dan paaaaaaaaaaaaling sweet, adalah bila Beto kejar dan mintak Lisa jangan pergi..
Oh My Luibuton...so gentleman...
ayat yang mencairkan hatiku hari ni..
"saya tak perlukan peluang kedua, tapi saya perlu awak beri saya satu peluang"
awwwwww~~~











I WANT THAT MAN PLEAAASSSEEE~~~

bila korg dah tengok then baru tahu kenapa Tomok dipilih untuk cast..walaupun kat trailer nampak macam Tomok first hero..tapi scene lebih banyak antara Lisa dengan Beto..hmmm..untuk menampakkan kejantanan Beto..there you are!! yezzaaaa!!!

aku tahu review aku makan hatey punya review, berangan lebih jer..so nk review cerita ini yg lebih proper,cantik, menarik, tertarik, da bomb dan membuatkan korg rasa korg nak dan harus pergi tengok sila klik..

http://www.kakiwayang.com/filem-2012/istanbul-aku-datang-teruskan-legasi-bernard-chauly.html



*assignment blom siap sibuk berjimba..hukhuk..


**sumber gambar : pakcik google..

No comments: