Tuesday, September 20, 2011

rasa di pagi hari~

*!@%#^&!$#@^&!^#**!^#%!#!@#%&@&#&*^@%$ 
salah ker aq nk wat aduan? salah ker aq suarakan hak aq sbg pengguna..sebok kata aq xreti bersyukur la haper bagai..ayat nk klise plak..ello~aq da guna ayat tuh lagi lama dr ko taw..bukannyer aq wat press release terus..kalo ngadu kat page VC kata la "kita boleh berbincang diperingkat kami jer..hal remeh jer"..tapi bila nk bincang peringkat ko x mcm harrram lak kan..at least aq taw la ikut birokrasi/hierarki xder la aq terjah terus org atasan..kalo bwhan pon dah cam nih...no wonder org selalu gunakan kuasa n pangkat trus terjah the big boss..xnk wat keje ckp jer la..baik bg kerja kosong tuh kat aq jer..at least kata la 'akan dipertimbangkan untuk tindakan' 'akan dimaklumkan kemudian'..baruuu nk sejuk hati..ttba ada lak yg lain mencelah plak kata "awk nih x reti bersyukur..dah dpt kemudahan pon nk merungut lg"..very poor PR(public relation) to be a good representative..dush3~


sekian trimas~

1 comment:

jannahpengguin said...

bawak bersabar ye.. manusia ni mcm2 perangai.. huhuhu..